Zaal open – 18:30 uur
Aanvang show – 20:30 uur
Verwacht einde – 22:30 uur
Zaal open – 18:30 uur
Aanvang show – 20:30 uur
Verwacht einde – 22:30 uur
Zaal open – 13:00 uur
Aanvang show – 15:00 uur
Verwacht einde – 17:00 uur
Zaal open – 18:30 uur
Aanvang show – 20:30 uur
Verwacht einde – 22:30 uur
Zaal open – 18:30 uur
Aanvang show – 20:30 uur
Verwacht einde – 22:30 uur
Zaal open – 13:00 uur
Aanvang show – 15:00 uur
Verwacht einde – 17:00 uur
Eindelijk mogen we het van de daken schreeuwen: we gaan weer in de Ziggo Dome spelen! De zaal voelt voor ons als een heel vertrouwde plek waar we graag terugkeren.
Op vrijdagavond 23 mei, zaterdagavond 24 mei, zondagmiddag 25 mei, vrijdagavond 30 mei, zaterdagavond 31 mei en zondagmiddag 1 juni 2025 geven we concerten in de Ziggo Dome.
De kaartverkoop begint a.s. zaterdag 25 mei om 10:00 uur, maar omdat jij geabonneerd bent op onze nieuwsbrief krijg je toegang tot de exclusieve pre-sale.
Staanplaatsen – €62,50
1e ring Goud – €67,50
1e ring Zilver – €59,50
2e ring Goud – €59,50
2e ring Zilver – €52,50
2e ring Brons – €44,50
Alle ticketprijzen zijn inclusief €3,50 servicekosten
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem dat zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.
Tickets via GUTS
De tickets worden uitsluitend verkocht via GUTS, een ticketsysteem die zich specialiseert in veilige en mobiele tickets. Kijk voor meer informatie over GUTS en de ticketverkoop op support.guts.tickets.
Hoe bestel je via GUTS?
Je hebt nodig:
• Een telefoon waarmee je een SMS kunt ontvangen
• Je gegevens om een account aan te maken
• Alles wat je nodig hebt om te kunnen betalen
Waarom een telefoon waarmee ik een SMS kan ontvangen?
De tickets van GUTS worden gekoppeld aan je telefoonnummer. Je logt in met je telefoonnummer, en daarbij ontvang je een SMS.
Ook zonder smartphone kan je tickets kopen. Dat gaat dan via de computer en een (mobiele) telefoon. Zolang je de mogelijkheid hebt om een SMS te ontvangen zit je goed. Om een account aan te maken of in te loggen ontvang je namelijk een verificatiecode per SMS.
Welke gegevens moet ik hebben om een account aan te kunnen maken?
GUTS vraagt de volgende gegevens:
• Voor- en achternaam
• E-mailadres
• Geslacht
• Geboortedatum
• Postcode en huisnummer (optioneel)
Moet ik meteen betalen?
De bestelling wordt pas afgerond als je betaald hebt. Zorg dus dat je alles bij de hand hebt. Afhankelijk van je bank heb je een e.dentifier, code of app nodig. Er kan betaald worden met iDEAL en creditcard.
Voorkom zwarthandel, koop alleen via suzanenfreek.nl
Deze website (www.suzanenfreek.nl) is het enige officiële verkooppunt voor toegangskaarten voor dit concert. De kaartverkoop wordt uitgevoerd door GUTS.
Veel mensen zijn er niet van op de hoogte dat er naast officiële online verkooppunten ook veel websites zijn die tickets opkopen en doorverkopen met als doel het maken van winst. Je betaalt via deze websites – vaak onbewust – veel meer voor een ticket dan de oorspronkelijke prijs. Soms anderhalf tot drie keer meer dan de oorspronkelijke prijs.
Ook blijkt dat niet alle kaarten toegang geven tot het evenement omdat hetzelfde ticket aan meerdere personen is doorverkocht. Dit doorverkopen gebeurt zonder toestemming van de organisator. Dus koop alleen je tickets via deze website www.suzanenfreek.nl zodat je niet teveel betaalt én zeker weet dat je het evenement ook binnenkomt.
Voor tickets die niet via www.suzanenfreek.nl gekocht zijn, kunnen wij geen enkele garantie geven op de geldigheid ervan. Hiervoor verwijzen we je naar de website waar je de ticket heeft gekocht.
Waar kan ik mijn tickets vinden?
Je tickets staan in je GUTS-account. Dit is trouwens ook de enige plek waar ze bewaard worden. Het is niet mogelijk om de tickets te downloaden, op te slaan of te printen.
Het makkelijkste is om je tickets te bekijken via de GUTS-app. Hier kan je de tickets bekijken, gebruiken, delen met vrienden en je tickets verkopen als je er toch niet heen kunt.
Let op: De tickets zijn enkel zichtbaar als je inlogt met het telefoonnummer dat je hebt gebruikt om de tickets te kopen. Deze vind je terug in je bevestigingsmail.
Kan ik mijn tickets printen?
Nee, het is niet mogelijk om de tickets te printen.
GUTS-tickets zijn beveiligd tegen woekerprijzen en fraude. De instellingen van onze tickets worden online vastgelegd, zodat het ticket altijd dezelfde prijs behoudt en nooit meer dan één eigenaar heeft. Als je de tickets zou kunnen printen, kunnen deze als nog doorverkocht worden voor hogere prijzen.
Hoe open ik mijn tickets?
In dit artikel kan je lezen hoe je je tickets kunt openen.
Hoe geef ik mijn tickets weg?
Je kunt de tickets met anderen delen of aan iemand anders geven, zonder dat je de tickets hoeft te printen: lees hier hoe delen werkt.
Ik heb geen smartphone, en nu?
Mocht het niet lukken om de tickets op je telefoon te openen, neem dan op de avond van het evenement dezelfde telefoon mee waarmee je de tickets ook hebt gekocht/geregistreerd en je legitimatie, dan kan GUTS je ter plekke helpen.
Kan ik tickets delen of cadeau geven?
Als je tickets voor meerdere mensen hebt gekocht, dan kan je tickets voor je vrienden/familie wel naar die personen doorsturen. Lees hier hoe dat moet via de GUTS-app.
Ik heb een nieuw telefoonnummer, wat nu?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een nieuw telefoonnummer krijgt en hierdoor je tickets niet meer kunt bekijken.
Je kunt je tickets in dat geval van tevoren met iemand anders delen, zodat je zeker weet dat je nog bij je tickets kan.
Heb je je nummer al ingeleverd? Dan zullen wij je account moeten aanpassen.
Om fraude te voorkomen vragen wij een officieel bewijs van je nummerwijziging en het contract/bewijs van je vorige nummer. Het is voor GUTS belangrijk je 06-nummer en je naam op deze bewijzen te zien.
Stuur deze gegevens zo snel mogelijk naar GUTS toe, zodat we je snel kunnen helpen. Na ontvangst van deze documenten zorgen ervoor dat jouw tickets over worden gezet en bereikbaar zijn via je nieuwe mobiele nummer!
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen
Controleer allereerst je spam-box, het kan gebeuren dat onze e-mail hierin terecht is gekomen.
Het kan zijn dat je een spelfout hebt gemaakt in je e-mailadres. Dit kan je controleren door in te loggen via my.guts.tickets en op ‘jouw profiel’ te klikken. Je kan je e-mailadres dan zelf aanpassen en zal alle toekomstige e-mails op het aangepaste adres ontvangen.
Informatie uit de e-mail
Dan heb je natuurlijk nog steeds de bevestigingsmail niet ontvangen, maar geen zorgen. Hier alvast de belangrijkste informatie:
Je tickets worden veilig online bewaard in je GUTS-account, welke je bij binnenkomst op je mobiele telefoon moet openen. Open je tickets tijdig op je mobiel, om lange wachtrijen te voorkomen. Je kan je tickets altijd via my.guts.tickets of onze app vinden.
Mocht je het niet vertrouwen of voor de zekerheid nog even iets willen checken, neem dan contact met GUTS op.
Ik wil mijn tickets verkopen
Je kunt je tickets verkopen via de GUTS app. GUTS biedt binnen de bestaande app een tweedehands ticketmarkt aan waar je je tickets te koop aan kan bieden.
Let op: het te koop aanbieden van tickets is geen garantie op geld terug. Pas wanneer je tickets daadwerkelijk verkocht worden, zal je je aankoopbedrag minus servicekosten terugkrijgen.
Bereikbaarheid van de Ziggo Dome, Amsterdam
De show vindt plaats in Ziggo Dome, Amsterdam. Voor meer informatie over de bereikbaarheid verwijzen we je graag door naar de website van Ziggo Dome, daar staat per vervoersmiddel aangegeven hoe je de Ziggo Dome het beste kunt bereiken.
Tassenbeleid van Ziggo Dome
Het is tijdens evenementen niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee naar binnen te nemen. Handtassen mogen wel naar binnen, indien zij niet groter zijn dan A4 formaat en niet dikker zijn dan 10 cm. Er kan gefouilleerd worden en tassen worden gecontroleerd. De organisatie doet er alles aan om eventuele wachtrijen tot een minimum te beperken. Wij vragen om tassen thuis te laten en vragen om je begrip en medewerking.
Buiten de Ziggo Dome, direct boven de ingang, is Lockerpoint ArenAPoort te vinden. Je kunt hier een grote locker huren voor het opbergen van bagage welke niet is toegestaan in de Ziggo Dome. Denk hierbij aan rugtassen, weekendtassen, trolleys, een helm of koffers. De bagagelockers zijn altijd tot 1 uur na het evenement geopend. Bezoek de website van Lockerpoint voor meer informatie over de afmetingen van de lockers en de prijs.
Wat mag ik niet meenemen?
Eten en drinken
Drugs
Vuurwerk
Paraplu’s
Selfie-sticks
Muziekinstrumenten
Messen en ander soort wapens
Professionele videoapparatuur
Professionele camera’s (camera’s met verwisselbare lens)
Action camera-accessoires (incl. GoPro accessoires)
Stoelen / bankjes / krukjes / klapstoeltjes
Huisdieren
Glas en blik
Lachgaspatronen
Mogen paraplu's mee naar binnen?
Nee, paraplu’s mogen niet mee naar binnen. Ook is er geen opslag mogelijk in Ziggo Dome voor deze voorwerpen. We raden iedereen aan om daarom geen paraplu’s te gebruiken als het op de avond van het concert regent.
Gevonden voorwerpen
Neem voor vragen over gevonden voorwerpen contact op met Ziggo Dome. Dat kan via hun website.
Geen alcohol onder de 18 jaar
Er zal streng worden toegezien dat er aan bezoekers onder de 18 jaar geen drank wordt geschonken. Bezoekers vanaf 18 jaar kunnen op het terrein op vertoon van hun legitimatie een polsbandje halen waarmee zij gerechtigd zijn om alcohol te drinken. Bij twijfel zal ook door barpersoneel om legitimatie worden gevraagd. Lees meer op www.nix.nl.
Wat is de minimumleeftijd voor dit concert?
Dit concert is voor alle leeftijden. We adviseren fans onder de 16 jaar te komen met een volwassen begeleider. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar dit concert willen laten gaan.
Ik heb een andere vraag, wat nu?
Als je het antwoord op jouw vraag niet terugvindt op deze website kun je contact met ons opnemen. Stuur hiervoor een email naar info@agentsafterall.nl.
BTW-factuur
Er wordt alleen een BTW-factuur verstuurd bij B2B-transacties. Neem hiervoor contact op met info@agentsafterall.nl. Alle transacties die via de ticketlink/ticketshop op deze website verlopen worden gezien als B2C-transacties.